listopad 5, 2024

DIAGNOZA ADHD

Diagnoza ADHD – dla kogo?

Dla dzieci, u których pojawiają się wyzwania takie jak:
* trudności z koncentracją 📚
* impulsywność 💥
* nadpobudliwość 🌀
* problemy z organizacją ⏰
* łatwe rozpraszanie się 🔊
Wczesna diagnoza = lepsze wsparcie edukacyjne i większy komfort codzienny!
Diagnoza możliwa również w języku angielskim 🇬🇧

 

JAK WYGLĄDA PROCES DIAGNOZY?

Wypełnienie wstępnego kwestionariusza do badania w kierunku ADHD:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScsoPC793zg9A2RuYg8rJW-H5XcR8EdFNzA5CGzv-O97Jzc3A/viewform?vc=0&c=0&w=1&flr=0 

Pierwsze spotkanie – Rozmowa z rodzicami (online, 50 minut)

Proces diagnostyczny rozpoczyna się od wstępnej rozmowy z rodzicami, która odbywa się online za pośrednictwem Zooma. W trakcie tego spotkania przeprowadzany jest szczegółowy wywiad dotyczący historii rozwoju dziecka, jego zachowania oraz trudności, z którymi się zmaga. Rodzice wypełniają również Skalę Conners 3, która pomaga ocenić różne aspekty funkcjonowania dziecka. Dodatkowo, przekazywane są Skale Conners 3 do wypełnienia przez nauczyciela, co pozwala na uzyskanie pełniejszego obrazu zachowania dziecka w środowisku szkolnym.

 

Drugie spotkanie – Badanie dziecka w gabinecie (60 minut)

Kolejnym etapem jest spotkanie w gabinecie, podczas którego dziecko przechodzi przez Test MOXO. Test ten ocenia funkcje wykonawcze, takie jak uwaga, impulsywność i ruchliwość, wykorzystując interfejs komputerowy. Dodatkowo, prowadzona jest obserwacja zachowania dziecka oraz dodatkowy wywiad, aby lepiej zrozumieć jego potrzeby i trudności.

 

Trzecie spotkanie – Omówienie wyników (online, 50 minut)

Ostatnie spotkanie to omówienie wyników, które odbywa się online. Przed spotkaniem rodzice otrzymują pisemną, szczegółową diagnozę, która jest dokładnie omawiana podczas rozmowy. W zależności od wyników, planowane są dalsze kroki terapeutyczne, które mogą obejmować terapię behawioralną, wsparcie pedagogiczne lub inne formy interwencji.

 

Testy diagnostyczne:

Test MOXO
Test ten ocenia zdolności dziecka w zakresie funkcji wykonawczych, koncentrując się na uwadze, impulsywności i hiperaktywności. MOXO jest narzędziem komputerowym, które poprzez prezentowanie różnych bodźców pozwala na precyzyjną ocenę reakcji dziecka. Wyniki testu dostarczają cennych informacji, niezbędnych w procesie diagnostycznym ADHD.

 

Test Conners 3
Conners 3 to kompleksowa skala oceny zachowań, obejmująca różne obszary funkcjonowania dziecka, takie jak uwaga, impulsywność, problemy emocjonalne i społeczne. Skale Conners 3 są dostosowane do różnych grup wiekowych i są wypełniane przez rodziców, nauczycieli, a także przez starsze dzieci i młodzież. Wyniki są porównywane z normami odpowiednimi dla wieku i płci, co pozwala na uzyskanie pełnego obrazu zachowania dziecka.


Diagnoza ADHD w Credce jest wynikiem starannej analizy danych z różnych źródeł – od testów, przez obserwacje, po wywiady z rodzicami i nauczycielami. Dzięki temu możliwa jest trafna diagnoza oraz zaproponowanie skutecznych metod wsparcia, które pomogą dziecku lepiej funkcjonować w codziennym życiu.

 

Pełna diagnoza ADHD dla dzieci

Zawiera: Test MOXO, kwestionariusz Conners 3, wywiad, szczegółowy raport
3 spotkania (2x online + 1 w gabinecie)

Cena: 1100 PLN
Dla pacjentów Credki: 950 PLN

 

Pełna diagnoza ADHD dla dzieci w języku angielskim

Zawiera: Test MOXO, kwestionariusz Conners 3, wywiad w języku angielskim, szczegółowy raport
3 spotkania (2x online + 1 w gabinecie)

Cena: 1600 PLN
Dla pacjentów Credki: 1450 PLN


Mateusz Pietsch jest dyplomowanym psychologiem, który ukończył studia na kierunku Psychologia na Uniwersytecie SWPS, ze specjalnością Psychologia dzieci i młodzieży.
Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, co czyni go wysoce wykwalifikowanym specjalistą w swojej dziedzinie. Jego pasja do pracy z młodymi ludźmi rozwijała się podczas studiów, gdzie zdobył wszechstronną wiedzę z zakresu rozwoju psychicznego, społecznego i emocjonalnego dzieci oraz młodzieży.
W swojej karierze zdobył bogate doświadczenie zawodowe, pracując jako nauczyciel EAL w Joseph Leckie Academy w Wielkiej Brytanii oraz wychowawca w Polskiej Szkole w European Welfare Association. W tych rolach Mateusz był zaangażowany w diagnozowanie i wspieranie uczniów z różnorodnymi potrzebami edukacyjnymi oraz w opracowywanie programów interwencyjnych.
Specjalizuje się w diagnostyce zaburzeń wieku szkolnego oraz adolescencji. Dodatkowo, Mateusz wykonuje badania oraz diagnozę w języku angielskim, co pozwala na wsparcie szerokiego grona dzieci i młodzieży, również tych pochodzących z międzynarodowych środowisk.